Merhaba güzel anneler ,35+6 haftalık hamileyim sağ göğsümün altında inanılmaz bir baskı ağrı var bazen karıncalanıyor gibi hissizleşiyor doktoruma sorduğumda bebek baskı yapıyor normal demişti fakat son bir kaç gündür ağrım sızım çok arttı bu sorunu yaşayıp bi çözüm bulan varsa benide bilgilendirirseniz sevinirim