hhb53 sanmıyorum canim çünkü kan pıhtılaşma olayını tetiklediğini hiç duymadım ki bu sebepten günlerce hastanede yatan insanlar bile var. Hastane programlarında genelde gebelik dışında tek tani giriyorlar sisteme senin bulantın da varsa öyle girmişlerdir tanıyı 😊 Kan pıhtılaşma varsa başka biseye bağlı olabilir belki de hep varmistir üzme kendini bende coraspin kullanıyorum 25. haftama girdim 😊