Selamın aleyküm güzel anneler ve anne adayları bugün dr kontrolüm vardı 27 haftamdayım doktora gıttım bana suyum da azalma olduğunu suan için ciddi bir azalma değil ama önümüz de ki hafta bakacagız ona göre karar vereceğiz dedi bebeğin gelişimi iyi dedi yarın da şeker yüklemem var başına böyle bir durum gelen var mı acaba 😑 Varsa neler yaptınız ☹☹