Momstobe Merhaba arkadaşlar Haftadayiz doğuma çok az kaldı artık kısmetse normal doğum bekliyoruz. Normal doğumdan sonra veya sezeryandan sonra korse kullanimi ile ilgili ne düşünüyorsunuz ve kullanıp veya kullananların memnun kaldığını duyduğunuz fiyatı da çok uçuk olmayan korse var mi