Ayseliislekyay Arkadaşlar merhaba gebelik diyabeti olup diaformin kullanan varmı ? İnsilün kullanıyorum sabah aksam levimir 20 dozlarda şimdi halta eklendi diaformin kullanmak istemiyorum çok tedirgin oldum kullanan oldumu ?