elifnurs 26+6 hamileyim dün gece hastanede kaldım sağ tarafımda agrı vardı bugün taburcu ettıler eve geldim herhangı bı ılaç kullanmadım ama 2 defadır koyu sümüksü krem gibi akıntım gelıyo ama çok koyu krem gibi yaşayanlar lütfen yardımcı olun 😔😔😔
ipeginannesi elifnurs Hastanede kaldığınızda tahlil falan yapmadılar mı? Aklınızda sorularla neden çıktınız? Şimdi burada kim ne desin ki size
Pnar12016 Bende de kac haftadir o sekılde akıntı geliyor bi sorun yok çok şükür ..su an 30+3 haftalığız. önemli olan rengi sanki ya yinede bilemedim🤷♀️