Ya arkadaşlar cumartesi yani ayın 18 inde sezeryanla doğum yaptım. Doktorum bir sonraki gün odaya geldiğinde durumuma baktı ve bilgiler içersinde korse edin onu kullan dedi şaşırdım. Sezeryanlılar kullanıyormu dedim tabi dedi. Ama nasıl yapcam dikişlere denk gelmicekmi göğüs altından mı tam boymu nasıl yapcam bilemedim ? Yardımcı olun bana lütfen