Kızlar yumurtlama günü olsun olmasın. Ben hamile kaldığım ay hiç beklemiyordum. Eşimle o kadar kötü kavga etmiştik ki aramız bir türlü düzelmiyor bu yüzden de ilişkiye giremiyorduk. Birde ramazandı. Nadiren 3-4 kere oldu birlikteligimiz. O da yumurtlama gününe denk gelmedi. Ama şuan 11+5 günlük hamileyim çok şükür rabbime. Darısı hepinize ve tüm isteyenlere