Merhaba kizlar. Dört beş gündür ayak ve ellerimde kaşıntı var gece uykusuz kalıyorum. Kolestaz olabilir diye doktora gittim karaciğer enzimine falan bakildi testlerde bı sıkıntı cikmadi. Doktor da hiç krem falan vermedi yollqdi beni. Biraz takip et belki geçer falan dedi. Ama geçmedi hatta isilik gibi böyle pütür pütür şeyler çıktı ayaklarımda çok kqsiniyor. Böyle bir şey yaşayan var mı neden böyle oluyor ki