Merhaba 36+1 haftalık gebeyim haftalık kontrollerim başladı son zamanlar olduğu için bugün kontrole gittim bebeğim geçen haftadan bugüne hiç kilo almamış üstelik dikkat ettim diyordum çünkü suyum fazla çıkmıştı en son gittiğimde bende meyveyi tek yememeye başladım hep yoğurt ve sütle tükettim muz yedim yani faydalı olan şeyleri yedim hep sadece ekmeği azalttım birde karpuz ve kavundan biraz uzak durdum su fazlalığından dolayı yanlış mı yaptım bilmiyorum bebeğim 1 haftada hiç kilo almamış bende tartıldım bende aynıyım almamışım nasıl bir yol izleyeceğimi şaşırdım şuanda 2500 kilo bebeğim 🤷♀️