merhaba arkadaşlar, son 7 gune girdik bu gece itibariyle, karnim hâlâ aşağı düşmedi, ama yurudukce vajinama sanki bicak giriyor gibi oluyor son günler. aşağıya baskı oluyor. bu açılma belirtisi mi acaba ?
2 gün sonra çatı muayenesine gidicem açılmam varmi beli olur herhalde. kendimi hic normal doğum yapabilecek gibi hissetmiyorum. hayırlısı gene de inşallah , kendimi şartlandırmiyorum..