Melisaasilem Kadık ağrısı gibi değil göbek deliğinin etrafı ağrıyor Kısa süreli sancı gibi oluyor göbek deliği etrafı ve göbek deliğinden 5 parmak yanı sağ taraf bazen aynı şekilde sol taraf ağrıyor 7+6 haftalık şuan
Deletedmom414 Melisaasilem canim rahmin kac kat büyüyor biliyormusun rahim bağları geriliyor merak etme kanaman olmadığı sürece korkma rahmin yavaş yavaaş yukarı çıkmaya hazırlanıyor korkma
ecembugra53 Melisaasilem rahim büyüyor büyüdükçe geriliyor içten bebek yerleşmeye başlıyor sen bugünlerin tadınıcıkae bence 😂😂bu gümlerini cok ararsın 😂 gir gide ağırlaşacaksın canım 😊
ipekcim Melisaasilem 39+4 olduk. Benimde çok oluyordu nefes kesecek şekilde. Göbek deliğimi sökmek istiyodum. Ama eşim sağolsun parmak uçlarıyla kaşir gibi ovar gibi yapıyordu bende soluma yatiyodum geçiyodu
Melisaasilem Deletedmom414 korkulacak kadar çok olmuyor çok şükür ama insan tedirgin oluyor bir anda ağrı olunca teşekkür ederim 🙏❤️
Melisaasilem ecembugra53 şu bulantılarda olmada çok memnunum Allah şükür sağlığımız yerinde. İnşallah hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız ❤️🙏
ecembugra53 Melisaasilem amin canım 😊💙 canım cok bulantın oluyorsa doktorum önerdiğini yaptın atlatmiştim canım😊 leblebi tuzlu çubuk tuzlu ayran ekşi elma ekşi erik turşu zeytin ben bunları tüketerek atlattım canım sen de istesen dene ac karnına doktorum su içme hiç bir zaman dedi hep yemek yedim peşine su içtim tok karnına canım😊
Melisaasilem ecembugra53 bulantı hapı verdi çok iyi kesiyor ama ilaç sevmiyorum ben sonuçta kimyasal. Bulandığı zaman hiç bir şey istemiyo midem almıyor bakalım çekicez artık değer herşeye ❤️❤️❤️