Merhaba arkadaşlar. 38+3 te sezaryen doğum yapacağım. Doktorum 38+1 de ciğer geliştirici iğne yaptırmamı istedi. Her sezaryen yaptığı hastasından istediğini söyledi. Yalnız ciğer geliştirici iğne erken doğum riski olanlara ve 37. haftadan önce yapıldığını biliyorum. Başka doktorlara sordum gerek olmadığını söylediler. Kafam çok karışık doktoruma da pek güvenemiyorum ama başka alternatifim olmadığı için devam ediyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı?