ftmfts Her kadında bir kız çocuğu sevdası var sanırım, bir sonrakine inşallah diyelim🤗 Ben hamilelik sürecini geçtim daha evlenmeden önce oğlum olacak diyordum ama içten içe kız olsun istiyordum ne yalan söyleyeyim 🤣 11.haftada gösterdi bizim bebek erkek olduğunu , o gün bu gündür de dünyalar benim 😍💙