Murvetguven3446 18 haftalık hamileyim ve mide yanmalarım aşırı şekilde rahatsız etmeye başladı. Geçirebilecek bişeyler önerir misiniz lütfen 🙏 😒💕
1zeynepelif Murvetguven3446 süt bende fayda etmedi. Ben badem denedim canım bi kaç tane yanma olunca yedim geçirdi
Murvetguven3446 Neslihankk inşallah daha yeni yeni başladı zaten bu yanmalar inşallah uzun süre devam etmez 😒🖤 yine de teşekkür ederim 💙
Mimarhanim Murvetguven3446 sekizinci haftadan beri var ve geçmiyor 😕 süt içiyorum ama çok kısa sürede faydası oluyor tekrar yanmaya başlıyor. Şurup dışında bişey kesmez oldu yani canım. 20+1 olduk belki beş şişe şurup bitirmisimdir.
Arya_irem Murvetguven3446 ne badem ne elma ne süt ne şurup herşeyi deniyorum 35 haftadaki ve deli gibi midem yanıyor hiç bir şey fayda etmedi yemek yemeye korkar oldum banada bir önerisi olan var mı acaba🥺
1zeynepelif Arya_irem canım son haftalarda bebek mideye baskı yaptığı için oluyormus doktorun ne dedi rennie duo şurup kullandın mı bana iyi gelmişti bi süre
Arya_irem 1zeynepelif gaviscon kullanıyorum bende ama en fazla 15 20 dakika bi rahatlama oluyor sonrası aynı oturarak uyuyorum artık o derece🤦♀️
Yagmurahmet16 Mide yanmasi herkesde oluyor galiba 23.haftamizi doldurduğunuz su günlerde boğazlarım yaniyor gaviscon ve soğuk sut geçiriyor sadece