BabyLover Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim doktor açılman yok dedi ama progestan verdi erken doğum olmasın diye, bu normal mı yoksa erken doğum riskim mı var siz de kullandınız mı 😮🤔🤷♀️
Deletedmom414 BabyLover bende doğumuma kadar kullanmıştım canım erken doğum riskim olduğundan dolayı bebegin başı aşağıdaydı baya açılma olmasin erken haftalar diye 200 milimlik kullandım 37 den sonra deli gibi ağlaya ağlaya şancı cektim nirmal doğum sancısı o sancıyı hayatta unutamam serumla duruyordum ama açılmam olandı bu seferde progestan dolayi olmamıştı sanırsam nirmal yapamadım o sancıya karşılık sezeryanla yapmıştım bence kullanmayın dinlenin bol bol yatin çünkü açılmayı engelliyor
OlgaArslan BabyLover 36 hafta çok ileri bi hafta açılmanız sancınız ciddi bi durum yoksa neden vermiş olabilir ki keşke sorsaydınız aklınızdakileri. Normal doğum yapmak istiyosanız zorlaşabilir bu durum
BabyLover Bu arada daha önce de ilk haftalarda da bir kaç kez kullanmıştım progestan, ama düşük önleme amacıyla 🙋♀️
BabyLover Deletedmom414 anladım canım çok teşekkür ederim, dedikleriniz çok aklıma yattı, bu arada dinlenme derken yemek dahi yapmak için kalkmamak mı gerekiyor?
Deletedmom414 BabyLover yani yaninizda biri varsa evet sadece tuvalet ihtiyaci haric yatmaniz gerekli