Hayırlı akşamlar hanımlar. Ben İzmir’de ikamet ediyorum. Şuan 9 haftalığım. 2 hafta sonra ikili tarama olcak. İzmirde bir doktorun özel muayenehanesine gidiyorum. Zaten ücreti fazla. Bende bu gibi testleri devlet has. Yaptırmayı düşünüyorum. Tabi oluyor mu bilmiyorum. Özellikle çiğli dev. Ve menemen dev. Hastanesinde yaptıran oldu mu? Sonuçlar ne zaman çıkıyor… şimdiden değerli yorumlariniz için teşekkür ediyorum. 💕