irva Benovse_mamedova2020 Ben kahvaltıdan sonra normal çay kaşığına 10 damla damlatıp içiyorum midemi bulandırmıyor.Ama yapamam dersen ekmeğe falan damlatabilirsin.😊
Benovse_mamedova2020 Tatlisannedilekk benim vitamininin üzerinde sadəce 3 damla yazmış 10 damla diyenlere baktim sasirdim biraz🙄
Tatlisannedilekk Benovse_mamedova2020 damla miktarını doktor belirliyor cnm vücudun duyduğu ihtiyaca göre
Cansel2524 Benovse_mamedova2020 ben damla olarak kullanıyorum sabah kahvaltısında ekmeğime ilk başta dokuz damla damlatarak kullanıyordum şimdi beş damla olarak kullanıyorum