Gebemomm Ilk gebeligim ve 26.haftamdayimvajinamda batma sizlama zonklama oluyor ozellikle disari cikip gezdigimde cok oluyor enfeksiyonum da yok erken dogum belirtisi mi acaba bazen oluyor bazen olmuyor mesela 1 gun oluyor bi kacgun olmuyor:(
ecembugra53 Gebemomm canım bebek büyüdükçe rahme baskı oluyor bende aynıyım farklı bir durum varsa doktora git kontrol ettir
dmtbrcnr Gebemomm 29. Haftadayım aynısı bende de oluyor daha çok bıçak saplanıyormuş gibi oluyor 1-2 saniye sonra sızlama geliyor sonra geçiyor ara ara oluyor.Enfeksiyon da yoK üstelik 🤷🏻♀️ Bebek büyüdükçe baskı yapıyor diyorlar çevredekiler ama bilemiyorum en iyisi doktora sormak çünkü ben de korktum erken doğum belirtisi mi acaba diye 😓
Gebemomm ecembugra53 cuma kontrolegidicem canim ama endise ediyorumben cok evhamliyim cok asiri panikyapiyorim surekli korku halindeyim:(
Gebemomm ecembugra53 bazen aglayasim geliyor canim kormudan ya 12.haftamda kanama yasadiktan sonra bida en ufak seyler bana korku verdi benegede yansiyor bu korkular diyorlar cuma gelmiyor sanki insallah ekimde dendi ekim de olur dogum alirim kucagima:(
Gebemomm dmtbrcnr Aynisi aynilari hep canim ya nasil korkuyorum bi bilsen randevum gelmek bilmiyor sebebi iyo olsun diye dua ediyorum sürekli insallah rahim buyumesindendir:(
ecembugra53 Gebemomm amin canım inş Saglıkla geldin her gün elini karnına koy Ya Musavvir Ya mubdi oku sağlığı içim. Cok önemli ihlas felak Nas oku herbgün üfle canım bebeğine okuyorum bende her gün. Bunları yap unutma canım
Gebemomm Tamam canim hatta not alayim yoksa unuturum ben okuyayim evladima sifa olsun yarasin ruhuna evlatlarimizin insallah:(
Nurr32 20 haftalığım benimde aynı oluyordu kızlar doktora sordum bebek büyüdüğü için baskıdan dolayı olduğunu söyledi