Ftma4 Ben 6 gün boyunca kullandım göğüslerim çok hassaslaştı ne için ve neden kullandınız bilgi verir misiniz
xyz9 Ftma4 11+1 haftalik bebegim.hamileligimi ogrendigimden beri kullaniyorum.dusuk tehlikesi dolayisiyla
iyimserr Ftma4 adet duzensizligim vardı 14 haziran da adet oldum adetin 14.gunu kullan dedi ve tum hamilelik belirtilerim de vardı ama 11 temmuz da adet oldum 2 gun surdu bende anlamadım
nursedahatira Ftma4 3gün sonra mı ne hatırlamıyorum baya oldu. Gebe kalınca 10.haftama kadar da kullandım bebek iyi tutunsun diye