Sakın boş yere canınızı sıkmayın bu tarama testlerinin riskli çıkması moda oldu nedense 😑 benimde 4 lü tarama testi yuksek riskli çıktı okadar ciddi bir sınırdaydı ki 1 ay boyunca hamileligim zehir oldu ağlamaktan helak oldum psikolojim alt üst oldu.doktorlar çok ciddi bir risk olduğu için amniyosentez istediler kendimi herşeye hazırlamak adına yaptırdım sonuç bebeğim gayet sağlıklı çıktı rabbime hamdolsun.eğer 2 li taramada ultrason ölçumlerinde bir sıkıntı gorulmediyse ayrıntılı ultrasonda da öyle herşey normalse çıkan değerleri hiç kafanıza takmayın.ya labaratuvar hatası oluyor yada para tuzağı.