Canım gerçekten çok korkmana gerek yok. Pozitif olunca her şey çok güzel ilerliyor. Ben 1-1.5 saat anestezide kaldım bugün. Sonrasında ağrı kesici yapılıyor rahatlıyorsun. 3.30 gibi çıktım anesteziden akşam 9.30-10 gibi kalktım yürümeye çalıştım. Bol kahve, su içiyorum, kayısı hoşafı yaptım. Tuvalete çıkıp, gaz da çıkarsa çok rahat her şey 😊