Kizlar merhaba erken dogum yapmistim 27+4gunluk.
Bebegim hala kuvezde bugun tam 40gun oldu.
33+2olduk, Normal dogum yaptim dogumdan sonra 20gun kanamam oldu ama 20gundur olmuyodu su iki gundur sanki yeni dogum yapmisim gibi kanamam oluyor hasta bezi takiyorum o derece sizce adetim mi basladi basladiysa aranizda bu kadar cok kanamasi olan oldu mu