Yasemin_K 14 haftalik hamileyim ilk defa bugun acik kahverengi leke geldi cok korkuyorum hastaneyede gitmek istemiyorum virusten dolayi . acaba korkulacak bir sey mi basina gelen var mi 😞
Esra-89 Yasemin_K ilişki sonrası da gelebilir ama bir git istersen sonradan pişman olma sıkıntı olmaz inşallah
Melisaasilem Yasemin_K acile gidin siz yada yarın özel bi hastaneye Kadın doğuma gidin bu durum önemli düşük tehlikesi olarak görüp ilaç başlsyabilirler ama ben de de var kahve rengi lekelenme 5. Haftadan beri doktor kahve leke de korkulacak bir şey yok dedi kırmızıya dönerse sıkıntı dedi
Yasemin_K irva devlet hastanesine gidiyorum kontrollere o yuzden numarasi yok nasil ulasacam ki. Zaten baştan atıyor hepsi
irva Yasemin_K O zaman acile gitmelisin.Çünkü biz burada ne dersek yalan olur.Lekelenmen varsa bekleme git.Eskisi kadar da dolu değil aciller.
Melike_16 Acile hemen gitmelisin iyi mi yoksa kötü bir kanama mı bilmiyorsun keşke daha erken gitseydim demektense içini rahatlat derim canim
Sndserl Yasemin_K canım aynı haftada bende de kahverengi leke geldi ilk başta az geldi daha sonra idrarla birlikte gelince hemen doktora gittim şükür bebeğim de bisey çıkmadı ama proluton iğne vurdu doktorum düşük riskine karşı lütfen ihmal etme ve bi acile git
Tub_kcy0504 Yasemin_K gitsende progestan vericek varsa kullan deri m ben bu tür kanamaları çok gördüm progestan kullanan ihmal e gelmezzzz yat dinlennnn
Yasemin_K Tub_kcy0504 zaten 5 6 damla geldi kan demeye şahit ister . tekrarlamadi. Eger tekrarlarsa hastaneye giderim siye dusunuyorum. Kalbimi temiz tutuyorum