Esra-89 Bende 33 haftalıkken sancım vardı kanamam vardı yatışım yapıldı durduruldu doğum şuan 38 im en baştan beri enfeksiyon sıkıntım var şuan bile kullanıyorum fitil bir sorun olmadı senin de olmaz allahın izniylee inşallah