Kızlar bugün doktora gittim 37+5im bebeğim 2 haftadır kilo almıyor rahim ağzım hala kapalı birazda enfeksiyonum var ve bebek kanala girmemiş cumartesi yine bakıcak hala öyleyse ve suyunda azalırsa pazartesi sezeryana alıcam dedi var mı böyle olup normal doğuran cumartesiye kadar açılma olması içinde ne yapmam lazım ?