Geçen aydan beri devam eden bi kan azlığı yaşıyorum. İlaç kullandım, evde de bazı qıdalar tükettim. Ama bugün doktora gittiğimde kanımda yine bi düşüş olduğunu öğrendim. Geçen ay 60%-di, şimdi 58% olmuş. Böyle problem yaşıyanlar varmı hamişler? Sonra bebek ve benim için büyük bi sorun yaratırmı? Napmalıyım hiç bilmiyorum, moralim çok bozuk😣😒🥺