Busrapol Gamzs canim degisiyor kisiden kisiye. Ben 4gun kolumu kaldiramadim kıyafetimi degistremedim esimle bile uyumadim gece yanlislikla koluma degiyor diye 😅oyle cani tatli biri degilim ama beni cok etkiledi. Arkadasim yaptirdi sadece ilk gun agri oldu.
Gamzs Busrapol Aaa cok kotu bi durum Nebiliyim canim ben ne hissettim ne agri oldu Allaha sukur bisi yok 😂🙏🏻
Gull77 Gamzs bende bi sıkıntı olmadı acımadı bile canım gittim 2 ci dozuda vurundum oda ağrı yapmadi bence bünye meselesi küçüçük iğne zaten anlamadım ne ara vurdu😊
Eee1 Gamzs canim vururken hic agrimiyor. Vurduktan sonra cok hafif bir agri oluyor. Bende sisme olmadi agrida aşırı hafifti
Pinkyellow Gamzs sağ kolunuza yaptırın çünkü genelde hep sola yatıyoruz daha sağlıklı hamileyken diye ben oyuzden sıkıntı yaşamadım sişmedide ama bı ağırlık oldu kolumda 4.gun geçti oda.zaten vurulurken hicbisey hissetmiyosunuz küçük bı iğneyle yapiyolar 😊
Busrapol Gamzs bende sabah saatlerinde yaptirdim. Ozellikle cumaya denkgetirdim haftasonu is yok diye. Aksam agrimaya basladi 😁 cekeriz acisini napalim. Agustosun basinda 2.doz var simdiden ona geriliyorum ☺️
sevilay_isikacar Gamzs bende vurdurdum ve benim aşım bitti 🤗benimde şuan ağrımıyor gece görücez genellikle ikinci aşı pek agritmiyomus
irva Gamzs Beni aradılar sabah gel diye işim var yarın gelirim dedim.Halbuki işim yok bir gün daha kâr edeyim dedim.🤣
irva Gamzs Kaçamıcam daha işte 1 gün kaçtım yarın öğleden sonra olcam.Halbuki normalde de olduğum iğnedir yani elimi kolumu keserim hep 😃 hamilelikte tırsıyor insan.
Deletedmom337 Gamzs kendini acicak diye kurup gidersen evet acir ama kafana cok takip dusunmessen acimaz sonucta icinde bir can tasiyorsun ve dogurucaksin bunlara katlanmissin bir aşı bu kadsr korkutmasin canm ben iki asimi da oldum evladimda dogdu cok şükür
Ferayztrk10 Ilk dozu kacinci haftada vuruldunz biz 22 haftalik olduk daha vurulmadm agustosta cagirdi hemsiremiz gec olmazmi sizcede
Ferayztrk10 Ilk dozu kacinci haftada vuruldunz biz 22 haftalik olduk daha vurulmadm agustosta cagirdi hemsiremiz gec olmazmi sizcede