Gamzs kızım olacak Allah nasip ederse. Yani hareketlerinden dolayı mı bilmiyorum ama evet çok halsizlik yaşıyorum. 2. trimester çok rahat geçti ama 3. trimester zorluyor. Kafamı evde bi yastıktan öbür yastığa geçiriyorum, elimi kaldırasım gelmiyor. Tansiyonum da oynuyor sürekli 🙄 Gözünü korkutmak istemem kimsenin ama daha bu akşam yemek ve ütü yapamadım diye dayanamıyorum artık doğurmak istiyorum diye ağladım 🤦🏻♀️