yamacalimoms Kızlar ben hamile çekimi yaptiramadim bugün kendi kendime çekeyim dedim sizce nasıl olmuş bunu cikartirtmayi düşünüyorum 🙄 https://hizliresim.com/DMJBRV
Meflug yamacalimoms erken doğum riskim var serklaj oldum 19.haftada o yüzden yasak devamlı yatıyorum olsun sağlıkla dogsunlar doğunca çekeriz bol bol fotoğraf 🥰
yamacalimoms Meflug benimde rahimde hunilesme var dedi doktor çok önemli değil dedi ama ben ne olur ne olmaz yatıyorum sürekli
noone Çok güzel olmuş :) bende yaptırmadım eşime söyledim bizim fotoğrafımızı çeksinler bahçede vs bı yerde diye bakalım bir iki güzel poz yeter :)
yamacalimoms Meflug bişey dicem şimdi sen dikiş oldun ya açılmaması gerekmiyor mu orasinin niye kalkamıyorsun onu anlamadım
Meflug yamacalimoms garanti olsun diye çünkü benim daha önce erken doğum nedeniyle kaybim var 25 haftalıkken. Ve çok çabuk açılma olmuş. 20gun önce gittiğimde herşey yolundaydı 27sinde gittim hunilesme var bebek kanala girmişti. İçeri itip diktiler. O yüzden korkudan kalkmak yok 🙄