iremnurkilic Yarın kontrolümüz var 36+2 olduk yatış tarihimizi verir inşallah yarın doktorumuz çok heyecanlıyım🥰😍💚🤰🤱
Ferihakrc iremnurkilic Aynıyız canım ama ben normal doğumu bekliyorum inşAllah sağlıkla kucağına alırsın 😊👼🏻👼🏻❤️🙏🏻
iremnurkilic Raziye42 onu bilmiyorum bugün gittim kontrolüme sezeryan olucağım için bayram sonrası yatışını yaparız dedi ama normal doğum istersen biraz daha beklemen lazım dedi
Sevilayyy Raziye42 normal doğuma gün verilmiyor ,zaten son haftalarda sık sık kontrole cagirip sancilariniza filan bakiyorlar ne zaman suyunuz nişanınız gelirse zaten dogum baslamis demektir 😊
Raziye42 iremnurkilic sağlkla gelsn inşallah bana da bayramn 4. Günü gel nöbetçym ddi ama n için gitcm anlamdm bana da mı gün verdi acaba