Kimyon ben size kendi tecrübemden kisa bir bilgi veriyim, belki bir yardımı olur ama herkeste de aynı şekilde seyredecek diye bir durum da yok.. siz yine doktorunuza çok iyi takip ettirmeniz gerekiyor. Ben dış gebelik geçirdim geçen yıl. Beta HCG, regl günümü 3 gün gece 19 du. Iki gün sonra 44 oldu. Ama 44 olduğunda kanama başladı çok az başladı sonra regl şeklinde devam etti. Sonra 77 sonra 130 lara cikti ve kanama devam etti… Zaten bu değerlerde kese vs görünme şansı yok. 2 ser gün arayla balıklamaya devam etti bir sure… ama bu süreçte de kanama devam etti. Doktorla birlikte takip ediyorduk düzenli olarak… En son değerim 1 hafta içinde 150 lerden 230a çıktı yani müthiş düzensiz ama kanama devam ediyor. Bir yandan da beta HCG artmaya devam ediyor.. kanama 14 gün devam etti şiddetli ve ağrılı şekilde.. Sonra beni hemen yatırdılar hastaneye Dış Gebelik teşhisiyle.. çok erken tespit edildiği için bir cerrahı müdahaleye gerek kalmadan sadece1 doz iğne oldum (metotreksat) ve de kanama durması için kürtaj yapıldı… Sonra 1 ay içinde beta HCG ancak sinirlenebildi. Ve süreçte sürekli 2 günde bir kontrol için kan verdim… Böyle kötü bir tecrübeydi… bu arada iğne olduktan sonra tam 4. Gün-de 350 lere çıktı ama normal bir gidisatmis… Sonra yavaş yavaş çok şükürki düştü değer ve sağlığıma geri kavuştum.