Vesile28 epidural doğum yaptım oturur vaziyette eğil dedi anestezi uzmanı belime soğuk bişey sürdü sinek ısırığı gibi bişey hissettim omzuma da bişey takıldı toplamda 4 doz vardı sancılar dayanılmaz vaziyette olduğunda ebe gelip dozu yaptı açılma tam olana kadar yani ama genede sancılar dayanılmazdı benim için epidural olduğu halde böyle ise ediduralsiz nasıl olurdu diye düşündüm hep doğum oldu bitti ondan sonra çıkarıldı doğum hanede