Cansel2524 canim ben son haftalarima kadar hiccc korkmamistim inanki aklima dogum bile gelmiyordu hatta hemen günü gelse de dogursam sevsem diye bekliyordum dogum korkum hic yoktu hatta dogum aklima bile gelmiyordu. Taki 38 inci haftama kadar orda hersey kopmuştu bende. Suyum geldi sanıp salak gibi hastaneye gitmiştim ve o an odadan bagiran kadinin sesini duyunca ben cok fena tırstım anlatamam sana sağa sola kaçmaya başladım.. kendimi tutamadim aglamaya başladım dogsun diye merdiven inen cikan herseyi yapan ben gitmişti az daha icimde dursun diye dua eden ben gelmiştim o an. Bendemi böyle bagiricam diye agliyordum gelen suyum degilmis eve koşa koşa döndüm sevinçten ama gunlerce kendimi toplayamadim.. 2 3 gun yüzüm un gibi gezim, kimseyle konuşmadım, kendimi odaya kapatmistim hatta o bağıran kadindan oyle etkilenmiştim ki o gece ruyamda sanci cekip yerde tepinen kadinlar gördüm o derece piskolojim bozulmustu.. ay dogsada sevsem diyen ben gittii boyna ben bu cocugu nasil dogurucam diye soru soran ben gelmiştim.. viyanada yaşıyorum ve burda sezeryan yapmiyolar anne yada bebek riskde degilse normal dogurmak zorundasin.. insallah sezaryan olurum diye dua etmeye başlamıştım korkudan.. 40 haftami gectim bebis gelmedi 41 oldum gelmedi 40 haftami geçince ben cokkkkkkkk zorlandim nefes alamaz oldum, boğazlarım alevv gibi yanıyordu uyku uyuyamiyordum yağmurun altinda saatlerce oturuyordum artik ve sanciya da raziyim yeterkiiii doğsun demeye basladim çünkü 40 imdan sonra aşırı zorlandim , ayaklarim ari sokmuş gibi olmuştu ayaklarimin ustune duramaz olmuştum.. 42 haftamda sabah hastaneye kontrole giderken metroda bi anda sancim tutuverdi cok sevindim nstye baglandim 2 cm.acilmam vardi eve geri döndüm. 1 bucuk gibi eve geldim evimi temizledim, camasirlarimi yikadim, bulaşıkları halletim, evi sildim, süpürdum, banyomu tuvaletimi temizledim, yemek pişirdim her işimi yaptim.. annem , ablam geldi oturduk hep beraber yedik ictik aksam 10 da sancim 3 dk da bir gelmeye başladı eşim ve ablam bebek yagiyla belimi ovuyordu sanci gelince.. annem ambulans cagirmak istedi yemek yiyelim oyle dedim 2 saat daha oyalandim 12 de hastaneye gittim 5 cm acilmam vardi.. saat 2 gıbı doktor suyumu patlattı hicc oyle bagirmadim sancim gelince egildim eşim bebek yagiyla belimi ovdu hep sanci sirasinda, pilates topunda zipladim, egzeresiz yaptım bi kac saat sonra 10 cm acilmam vardi ve kizimi dogurdum.. bosuna korkmuşum valla o kadar hepsi geçti bitti o ann hersey bebegim cikana kadarmis. Sakin korkma canım ben bi sivilcemi patlattiklarinda bass bass bagiran binayı ayaga kaldiran insandim ve cocuk doğurdum hala kendime inanamiyorum. Dogumdan sonra hatta eşime saçımı cek rüyamı bu demistim eşim saçımı çekmişti düşün kendime o kadar inanmiyodum. Ben yaptiysam herkesss yapar. Hiccc dusunmee korkma bende cok korkuyodum annem beni sokağa cikarip bak bunca insannn anasinin karnında mi kalmis herkes doğurmuş sende yaparsın diyodu. Icimizde kalacak degiller ya elbet dogurcaz hic korkma kendini o psikolojiye sokma canim. Insallah evladına saglicakla kavuşursun ❤🤲👼😁🥰