Kızlar bugün kontrolümüz vardı 16+2 haftamızdayız çok şükür rabbime herşey yolunda bebişim 150 gr boyu 10.4cm 😍 gelelim sorumuza renkli ultrasonu nekadara yaptırdınız devlette mi özelde mi yaptırdınız doktorum zorunlu dedi zorunlu olduğunu bilmiyordum ücreti 200 lira sizler nerde yaptırdınız ?