Busra221 alev oral ve diğer bütüün çalışanları için. Doğum fiyatları çok uygun, ama yaptıkları test, tahlil vs gibi yan şeyleri aşırı pahalı. Ne zaman hastaneye gitsem hep gergin ayrıldım, hepsi ayrı bi ukala. Alev hn 4. Haftamda tahlil yaptırdı ve idrar yolu enfeksiyonu olduğumu farketmedi bile!!12.haftamda gittiğim doktora gösterince apar topar antibiyotiğe başladım da iyileştim. Zaten şikayetvar.com a girerseniz hastenin doğumla ilgili olan şikayetleri görürsünüz. Haddinden fazla şikayet var.