Dün gece hafif sancılarım vardı bende biraz korktuğum için doktora gittim gece nst ye aldılar sonra sancı çıkmış beni doğumhaneye alıp çatala çıkardılar açılmama baktılar ilk defa çatı muayenesi oldum ve çok korktum canım yandı sonra yatış yapılması gereken bi durum yok dediler doktorumu aradılar oda bugün için beni çağırdı sabah gittim odasında tekrar muayne oldum alttan o zman da çok acıdı tabi sonra doğumdan çok korktuğumu söyledim 1 cm açılmam varmış dün gece gittiğimde de 1 cm di doktorumda haftaya çarşamba günü izne ayrılıyo doğumunu nasıl yapacağına karar ver dedi normal doğum istiyorum ama çok da korkuyorum dedim aslında bana kalsa sezeryan olmaya razıyım en azından acı sızı duymam diye ama çevremde herkes eşim de dahil normal yap diyorlar ben çok korkuyorum doktor cuma gününe beni tekrar çağırdı o zman kendi sancılarım olmazsa açılmam da olmazsa suni sancı vericek bu korkuyu nasıl yenicem bilmiyorum ne boyutta şiddetli bi ağrı çekicem bilmiyorum hamile oldum olalı hergün kendime de bütün doğum yapıcak olan hamile anne adaylarına dua ediyorum o Çatal orda tek olmam başımda ki herkesin yabancı olması beni çok korkuttu korkutur da napıcam bilemiyorum 🥺🥺