nidarcn Kızlar bi 3 hafta önce şeker yüklemesi yaptım ve şeker çıktı ama yüksek değil hatta kadın doğumcu normal demişti ama ben burdan bakarak dahiliyeye gittim ve oda diyetisyene yönlendirdi bilindiği gibi beyaz ekmek şeker felan yasakladı 7 aylık hamileyim normalde kilo almaya çok elverişliyim ama hamilelik boyunca hiç almadım 2 hafta diyetisyenin verdiklerine uydum ama çavdarlı yada kepek ekmeği yiyince şekerim yüksek çıkıyo en fazla 170 oda bende ekmeği bıraktım kontrole gidince 2 kilo vermişim ve diyetisyen kızdı neden kilo verdin bebek nasıl beslensin diye bende ekmek yiyince şekerim çıkıyo dedim oda 170′den bişey olmaz deyip ekmeğe tekrar başlamamı söyledi bende korkuyorum ya yediğimde bi zarar görürse bebeğim diye yemezsemde bebeğin aç kalır diyo tavsiyesi olan varmı doktora söyleyince bişey olmaz diyo ama ben rahat edemiyorum annelik içgidüsü işte
ElifOncul nidarcn eger istanbuldaysaniz Halk ekmegin organik eksi mayali tam bugday ekmegi var.. o hic yukseltmiyor organik olani ama. Marketten aldigimiz Kepek ekmegi veya tam bugday ekmeginin icerigine bakarsaniz %40 beyaz un %60 tam bugday oldugunu gorursunuz. Sekerinizi o yuzden yukseltiyor.. veya tam bugday unu alip kendi ekmeginizi kendiniz yapin
Degisken nidarcn neden ekmek yemenizi tavsiye etti . Yararlı bişey değil ki. Ben iki hamileliğimde de yemedim. Sevmiyorum şişiriyor sadece sağlıklı değil.40 haftalılığım ve sadece 6 kilo aldım. Çünkü yiyemiyorum bebek sağlıklı 3250 kilosuda.
nidarcn ElifOncul malesef istanbul’da değilim☹️doktorada söyledim marketten aldığımı ama yinede ye dedi ekmeği kendim yapıyım bencede en sağlıklısı çok tesekkür ederimm 😇
nidarcn Degisken karbonhidrat almıyosun verdiğin kilo çok felan dedi bende bırakmıştım tamamen ama yeniden başlattı yemek istemiyorum doktorda öyle deyince moralim bozuldu kilo almazsa sağlikli besleyemezsem diye
Evlat_can Bendede gebelik şekeri var aksine benim doktorum yani dahiliye kilo alınca kızıyo benimde diyet listem var benim açlık şekerim 140 falan ona bile çok fazla diyo önemli olan senin kilo alman degilki bebegin gelisimi
Evlat_can Sen bol süt yoğurt düzenli olarak mevsim meyveleri ye bebeğin hem kilolu hem sağlıklı olur merak etme 🤗
nidarcn Evlat_can bebeğün kilosu şükür iyiydi ama bitek süt içemiyorum deniyorum ama olmuyo yoğurduda yiyemiyodum ayran yaparak içiyorum ama sütü hiç bi şekilde içemiyorum 😔
Degisken nidarcn karbonhidratı herşeyden alıyoruz. Bulgur pilav,makarna,hamileliğinde kilo veren çok insan var sağlıklı bebekleri. Onlar bizim depolarımızdan besleniyor. Yoksa ben hiç besleyemezdim. Tüp mideliyim birde düşün .
nidarcn Degisken bıraktım ekmeği şekerim yükselince daha çok moralim bozuluyo çünkü strese girmektense yememek daha iyi