Merhaba anneler,35.haftada bir erkek bebek sahibi anneyim ben de.Ancak şöyle bir sorunumuz var.Son iki kontrolümüzde bebeğim boynuna kordonunu dolamış.Doktorum bunu şimdilik riskli bulmuyor.Ama hareketlerini kontrol edin sürekli,dedi.Bu durum beni ürkütüyor.Ayni durumu yaşayan var mi acaba?Stresliyim paylaşımlarınızı bekliyorum.Allah hepimizin yardımcısı olsun.🙏👣