Kubra08 bitkilerin ve meyvelerin kan sulandırıcı, kas gevşetici vs etkileri olabiliyor ve kuruları çay şeklinde demlendiklerinde yediğinizde alacağınızdan kat kat fazla etken madde almış oluyorsunuz. Gebeliğin genelinde bitki çayları yasaktır çünkü ne kadar içilirse bu etkiyi göreceğimizi kestirmek zor risk almamak adına yasaklar