Tugba9109 Kızlar ben 32 haftalık hamileyim ve zeynep kamil hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Orda doğum yapan var mı veya yakınında o hastane de doğum yapmış tanıdıklarınız var mı ? Görüşlerinizi alabilir miyim 😊
Belissima Zeynep Kamil denince ilk aklıma bebeklerin satıldığı yada değiştirildiği hastane geliyor artık. Skandallarla dolu bi geçmişe sahip hastanede doğum tercih etmeyin bence
Belissima Yok cnm sen değilsin ne düzenbazlıklar dönmüş zamanında bence varsa imkanınız özelde doğum yapın hatta eşiniz bile girsin sizinle doğuma artık zaman biraz kötü ve düşündürücü....Saglıkla bebeğinize kavuşun inş 🤗