Milli Eğitim’deyim, bu çarşamda 24 haftalık oluyorum ve doktorumdan rapor alıp okula vereceğim. İptal olup olmadığını bilmiyorum, 3 hafta önce müdürümle konuştuğumda öyle bi hakkımızın olduğunu, ilçe milli eğitimle de bi görüşüp döneceğini söylemişti ama dönüş de yapmadı, unuttu herhalde.