Hulyafuat Kızlar bikini bölgemi eldivenle aldırdım 37 haftalık oldum sizce bir şey olur mu ya yaptırdıktan sonra pişman oldum ama gayet iyiyim bi sıkıntıda olmadı bebek etkilendimi korkusu filan oldu cuma dogumum var diye yaptırmak zorunda kaldım
elcinsadem Hulyafuat canım biz ağda yaptırıyoruz birşey olmuyor . Neden bir şey olsun ki ? sıkma tatlı canını 🥰
Rarslanca1 Hulyafuat valla canım ben ağda yapıyorum her seferinde eldivenle yapmadım hiç , bende 37.haftamdayım bir şey olacağını zannetmiyorum yaaa 😊 içini ferah tut