Kızlar ilk asinizi kaçıncı haftada oldunuz
mirayandme tetenoz dan mi bahsediyorsunuz ne aşısı acaba
mirayandme 20. Haftada tetanoz yapılıyor kızlar
mirayandme 21. Haftada ilk doz tetenoz oldum
Bilmiyorum beni bugün sağlık acagindan aşıya çağırdılar ama erken olduğunu düşünüyorum
Haftaya p.tesi 22.haftada tetanoz olucam ben de.
Bende 17+2 yım 20 lerde olduğu için ilk doz şaşırdım.acikcasi cagirinca