8152 Hanımlar merhaba 21+1gunluk hamileyim sağlık ocağında aşı olunuyor mus tetanoz diye duydum ama tam doğrumu bilmiyorum bu aşı yi olanlar kaçıncı haftalarda oldular acaba
ecembugra53 8152 canım 20. Hafta ilk doz oluyorsun 24. Haftada 2. Doz oluyorsun 😊 canım sağlık ocağında kaydın olmadı laxım zateb seni takip ediyorlar canım herseyime orda da bakıyorlar izleme yapılıyor git canı
8152 @ecembugra53 teşekkür ederim kaydım var aslında ama cagirmadilar 🙂🙂birazda korkuyorum o aşıdan bu uygulaması bazıları çok acıyor kolumu oynatamadim falan demiş korktumda acikcasi
Mlis 8152 korkulacak bişey yokta ilk vurulduğunda pek bişey olmuyor bi kaç saat geçti mi kolda ağrı oluyor sadece
Asya2619 8152 Ben iki dozuda vurundum.Hic acısı felan olmuyor belki az bisey uzerine yatinca ağrıyor okadar korkacak birşeyi yok canım
8152 @Minikannesi00 ilk gebelik kaydı yaptırırken cagircaklarini söylediler sağlık ocağından ama bakalım.bekliyirum🙂