Yasevita Ara öğünde yememem gereken bişey yedim ve kan şekerim yükseldi. Ve giderek minik minik artıyor. 2.5 saat geçti. Yemek vakti de geçti ama yemedim. Yememem lazım değil mi. Yoksa daha da yükselir
Pinarbyrm Yemeğinizi yiyin Acılı şalgam bol su için yarım saat yürüyün düşer benimde akşam üstü 321 di yürüdüm su içtim 1 saat sonra 98 e düşmüştü