Selam anne ve anne adaylari ben ilk bebisime hamileyim ve 36 haftadayiz cok ac bir zamanimiz kaldi ve son hazirliklari yapiyoruz emzik konusunda tereddutte kaldim sizce bebege emzik vermeli miyim emzik bana bos emip cocugu yoran birseymis gibi geliyor ama kullanan arkadaslarimda aglama krizlerinde anneye buyuk yardimci diyorlar pisman olursun alistir diyorlar kararsiz kaldim ve tecrubelerinize ihtiyacim var yararli bulup kullananlar hangi emzikleri kullaniyor 0 6 ay arasi yeni dogan icin ??