Annesi34 valla bende aynısıyım kaynanam üst katimda gözümü açar açmaz bende üst kattayım evde asla yemek pişirip yiyemiyorum dolabı acamiyorum sadece başka biyerde azar azar yemek yiyebiliyorum zaten bulantı kusmamda çok umarım en kısa zamanda gecerde artık evimde temizlik yapmayı yemek yapmayı ozledim😢😢