qizem90 Doğduğundan beri yoğun bakımda enfeksiyon ve ateşi vardı korona testi pozitif çıktı malesef koronayı atlattık ama enfeksiyon hala devam ediyor. Eşim ve benim testim negatif çıktı. Hastaneden kaptığını düşünüyoruz. Çok dikkatli olun lütfen gerçekten çok zor günler Allah evlatlarımızı korusun 😔