Merveatay benim sutum gelmediği için biberon ve su isiticisina ve mamaya ihtiyacım oldu ayrıca dikişlerim çok olduğu için bol sıvıyla beslen dediler su ayran meyve suyu özellikle kayısı suyu gaz icin oneriolar çorba bunlar gerekliydi tabi herkesin farklidir depend m beden almıştım bu bana hayatta olmaz demiştim doğumdan sonra göbeğin yarısından fazlası gidiyor o yüzden bir beden küçük almak iyi oldu benim için emzik şart değil yenidoganlar çok ağlamıyor zaten karnı toksa fln gerek olmuyor mutlaka yanınıza bebek için yedek kıyafetler alın 1 günde 3 kıyafet değiştirdik bebek bezi özellikle çok alın sayısız altı değişiyor bir günde tabi ayaginiza çorap alın gaziniz olmaması için ayaklarınızı sıcak tutun derim artı bide yedek gecelik köyün benimki kirlenmisti elbiseyle gidin doğuma mümkünse ve depent takip gidin onu çıkarıp hemen çatala almaları kolay oluyor terlik giyin ayağınıza nst için catal için çıkarıp giymesi kolay oluyor